Toasted 2

“Stai liniştit dom’le,
îi dau drumul din nou
când ne întoarcem.
(nepoţica mea)

Da, deci am adus sistemul audio. Şi fiincă-i casă aici… înseamnă ca pot sa mă sinucid ascultând muzică cu volumul dat la 11. Lăsând gluma la o parte, mă bucur enorm de mult, îmi era tare dor de muzica mea… Cumnatul e foarte fericit, acuma poate să se plimbe şi el cu laptopul oriunde în casă şi să se dea pe net, poate să asculte muzică şi să se uite la filme de pe calculatorul meu… ce mai, e în rai.

Iar domnişoara cu tupeu şi totuşi politicoasă, nepoţica mea, abia ce s-a apucat de şcoală. Zilnic rămân stupefiat de exprimările ce le scoate din ea. Acuma era vorba de pisicuţă; pisicuţa casei are rezidenţă permanentă în garaj. Are voie în casă doar supravegheată: este pui, este plin de energie, şi, după cum am descoperit ulterior, este şi un pic retardată. Eu întrebam unde e pisica, iar răspunsul a simţit nepoţica mea nevoia să mi-l ofere.

În altă ordine de idei, cumnatul meu este co-şef la o fabrică de pâine, pâine din care are grijă să aducă acasă zilnic exact câtă e nevoie. Cu toate astea, familia surorii mele nu posedă un toaster funcţional, lucru care m-a dat peste cap; am simţit nevoia să achiziţionez unul şi să li-l ofer drept cadou (cică aveau unul, da-i coleg de cameră cu pisicuţa şi cam bătrân, nu îmi inspira multă încredere). Şi, din câte văd, eforturile mele nu au fost în zadar, acuma mâncăm toţi pită prăjită, care pe lângă că e mai sănătoasă (cred), se şi unge mai uşor cu unt.

Singurul neajuns al acestui loc este că e departe. De ce? De … tot. Nu, nu stau ca şi Courage (nu, nu e admisibil să traduceţi nume proprii, oameni buni!) “in the middle of nowhere” (adică nicăieri, mai exact în mijloc), e un cartier la marginea oraşului, atât de nou şi de modern că eu cred că au maşini cu levitaţie restul vecinilor, de nu au asfaltat drumul. Aşa că momentan 4×4 fac 16 şi aştept să adun bănet să îmi iau bicicletă.

Şi acum îmi iau la revedere pentru câteva minute când voi reveni cu ceva Retro.

Edit: acuma am observat că am deja un articol intitulat Toasted, aşa că acestuia i-am ataşat un “2” în coadă.

~ by Sindel on Sun, 08.02.2009.

Leave a comment